loading...
SMS
رها رادفر بازدید : 3 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)
به جهنـم که نیــــستی ..؛

مگـر مغـول ها یک قـرن تمـام حمله نکردنـد ..؟

مگر نگـذشت ..؟

نبـودن تـو هـم مـی گـذرد ..! 


* * *
 

به بعضیا باید گفت :

شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !!!

* * *
 

کاش بعضی ها بدونن “مخاطب خاص” شدنشون نتیجه احساسات “خاص” طرف مقابلشونه نه ویژگی های فردیشون !

 

* * * 

بعضیا باید انقدر بمـونن تـو "کفت" کـه خوب تـمـیـز شن...

* * *
 

بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن، آدم بشو هم نیستن... :|


* * *
 

عزیزکم حالا که داری میروی تا روزهایت را بدون من سر کنی ؛ بر سر دو راهی که رسیدی بپیچ به چپ ، به جهنم ختم میشود !!!

* * *
 

محبت هایت را شمردم !
درست بود اما این عشقت را پس بگیر ، گوشه ندارد …

* * *
 

علاقتو جایی باس خرج کنی که یه شعوری پشتش باشه !

* * *
 

به بعضیا باس گفت عزیزم زندگی ما بازار نیست که بری یه دور بزنی و اگه از کسی خوشت نیومد برگردی ، اگه رفتی دیگه برو تا یه لگد نخوابوندم زیر گوشِت …

* * *
 

عزیزم ، وقتی یکی رو “تیک” می زنی ، رو بقیه “ضربدر” بزن لطفا !!!

* * *
 

به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن …
سنگینه ، سُرفت مى گیره !

* * *
 

بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛ فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ، اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی …

* * *
 

میدونستید چرا خیلی از ما ها تنهاییم ؟
چون حوصله اسباب بازى شدن نداریم …

* * *
 

من تصوراتم از تو با ” کاش” گره خورده …
تو توقعاتت از من با “باید” !

* * *
 

همه چیز عوض شده جز تو
جانم ، تو از اول هم عوضی بودی …

* * *
 

به هر آدمی پیله نکنین ، توهم پروانه شدن می گیرتشون !

* * *
 

اشتباه من املایی بود ، من فقط او را همدرد نوشتم ، گویا او هم ، درد بود …

* * *
 

تقصیر از ما نیست …
بعضیا خودشون دلشون میخواد “یادگاری” باشن پشت در مستراح عمومی !

* * *
 

خیانت تلخ ترین قسمت یک زندگی عاشقانه است ، جایی که با قلبی شکسته و وحشتناکترین دردها متوجه میشی با تمام وجودت زیباترین داشته ات “عشق” رو به بی لیاقت ترین شخص دادی !!!

* * *
 

باید به بعضی ها گفت :
ظرفیت پشت تکمیل است لطفا از جلو خنجر بزن …

* * *
 

آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند ، این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند …
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته !

* * *
 

چه زیبا حرف میزنی ! تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن !
از زاویه تو ؟!؟! آها دیدم ، از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع من و تو !

* * *
 

بعضی حرفا ، بعضی کارها ، بعضی آدم ها را عجیب از چشم می اندازد !
فقط یک چشم به هم زدن کافیست برای از چشم افتادن …

* * *
 

طرفت کور نیست ، فقط چشماشو رو خیلی از بدیهات بسته ، همین !
پس آدم باش …
                                                                       ***

دستانت رو دور گردنم حلقه کن

این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن 


* * *
 

من درختت میمونم …

تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی ، آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات

 یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات !


* * * 

آرزو کن با من

که اگر خواست زمستان برود

گرمی ِ دستِ تو اما باشد

آرزو کن با من

“ما” ی ما ” من” نشود

سایه ات از سر ِ تنهاییِ من کم نشود . . .

* * *
 

به اندازه ی …..

بی خیال ….

تو فکر کن دوستت ندارم

من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !

* * *
 

چه “شوری” میزند دلم وقتی…

در چشم دیگران

انقدر “شیرین” میشوی !


* * *
 

بـــــــــــــی منطــق ترین عضو بـد نـــــــم

چشمهـــــــــایم اند

مــــی بیننـــــد ڪـه  دیــــگر دوستـــــم نـداری

امــــا هنـــوز تشنــه  دیدنت هستند . . .


* * *
 

من مانده ام و۱۶جلد لغت نامه که هیچکدام ازواژه هایشان

مترادف *دلتنگی*های لعنتی نمیشود!

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد…نه معنا

* * *
 

امروز برایت یک عینک نو خریدم …

آخر تازگی ها ، حتی در اوج نزدیکی هم مرا نمی بینی  . . .


* * *
 

می گویند عشق خدا به همه یکسان ست ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …

* * *
 

تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !

* * *
 

تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار :
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه “تویی”

* * *
 

زندگی همینه :
انتظار یه آغوش بی منت …
یه بوسه بی عادت …
یه دوستت دارم بی علت …
باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س …

* * *
 

دوست داشتن تو خرج دارد ، دل مایه دار می خواهد …

* * *
 

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند …
با تو باید مثل باران حرف زد !

* * *
 

در بودنت به نبودنت و در .
روزایی که “تو” توشون نیستی ، حیفم میاد زندگیشون کنم …
* * *
 

آدم وقتی یه حس تکرارنشدنی رو با یکی تجربه میکنه ، دیگه اون حس رو با هیچکس دیگه ای نمیتونه تجربه کنه !
بعضی حس های خاص و ناب هستند … مثل بعضی آدم ها !

* * *
 

دنیا را بهتر شناختم پس از آنکه تو را شناختم …

* * *
 

آنقدر ها هم

روی وقار من حساب نکن…

قطب زمین هم که باشم

تو را که میبینم

یخ هایم آب میشود….

* * *
 

دلــــــم

اگـــر بــرای  تــو تـنگ مـی شــود

ببخـش !

روزم ایـن گـونه ، قـشنـگ مـی شـود 

* * *
 

چه زیباست که تو تنها نیاز من باشی و

چه عاشقانه است که تو تنها آرزویم باشی و

چه رویایی است این لحظه های ناب عاشقی و

من و همه زیبایی های عاشقانه و رویایی را فقط با تو حس میکنم 

* * *
 

ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم
 که تو را همیشه دوست خواهد داشت . . .
رفیقم گوشی glx خریده



* * *
 

واقعاً این استادا از کجا می فهمن ما کجا رو بلد نیستیم همون رو سوال می دن؟ :|


* * *
 

فقط یه جوون ایرانی میتونه گوشی دو میلیونیش رو دو هزار تومن شارژ کنه :|

* * * 

ما جوونای این دوره و زمونه ،
سی چهل سال بعد که بخوایم یادی از گذشته بکنیم ،
بجای فلش بک زدن ، فلش تانک میزنیم به خاطراتمون !

* * *
 

یه سئوالی داشتم مامان شما هم از قسمت فر اجاق گاز به جای انباری استفاده می کنه ؟

* * *
 

    این کارخونه سایپا تو همین چند سال اخیر کلی ترکونده با اسم گذاشتنش :سایپا141.سایپا111.سایپا131و....
    فکر کنم چند سال دیگه عدد کم بیاره بزاره
    سایپامشتق2x.سایپارادیکال 5.انتگرال دو گانه سوز و.... همچنان این روند ادامه دارد و سایپا مطمن و پا برجاست!!!!!

* * *
 

ای بابا دیروز رفتم یه ایفون 5 خریدم ، پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم

* * *
 

- پفک بسته ای هزار تومن، تازه نصفشم خالیه!
یه زمانی رو زمین پفک می دیدیم جفت پا می رفتیم روش که له بشه و کیف کنیم، الان باید دو دستی از رو زمین برداریمش، پوفش کنیم، بوسش کنیم، بذاریم دهنمون!

* * *
 

فقط مونده ایرانسل پیام بده بگه :

خواستی بری توالت کلمه wc رو به ۸۲۸۹ پیامک کن,

تا شما رو از خالی بودن توالت با خبر کنیم. 

هزینه فعالسازی ۷۵ تومان …

* * *
 

همیشه میگن شکست مقدمه پیروزیه

نمیدونم پس من کی از دور مقدماتی صعود میکنم !!

* * *
 

آرزو به دل موندم تو جلسه امتحان یکی بهتر از خودم بشینه کنارم :|
هر کی نشست شوت ترو املت تر از خودم بود :| 

* * *
 

هر ادمی باید یه مخاطب خاص داشته باشه که شبا قبل خواب ازش بپرسه : تو مال منی ؟
اونم بگه : ینی شُتر بیشتر از تو میفهمه ! خو معلومه که مال توام خره !  حالا بگی بکپ !   =)))

* * *
 

یکی از اخلاقای گند من اینه که اگه از یه آهنگی خوشم بیاد انقد گوش میدم تا بالا بیارم رو خواننده ش!!

شما هم اینطورین ؟؟ 

* * *
 

یکی از شادی های زندگیم اینه که آدم سرمایه داری نیستم که بخوام با بالا و پایین شدن دلار حرص بخورم !!

* * *
 

دقت کردین وقتی داری تخمه میخوری و پیش خودت میگی این مشت آخره
اون تخمه خوشمزه ترین تخمه ای که تاحالا توو عمرت خوردی میشه ؟
جوری که مجبور میشی باز بخوری !
این تخمه خیییییلی کصافطه …

* * *
 

دقت کردین هر سوالی که تو امتحان بلدی ۰٫۵ داره،
ولی سوالی رو که بلد نیستی از ۲ نمره کمتر نیست ؟
 هیچوقت همسرتون رو به خاطر عیب هایی که داره سرزنش نکنید
    چون اون بنده خدا
    به خاطر همین عیب ها بوده که نتونسته از شما بهتر پیدا کنه !


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 31